Home
In het kort
Tegenlicht
Waarom is discussie nodig?
Verdringing
Bronnen
Praktijk
Project NortH2
‘Groene’ waterstof, SDE++ subsidie en electrolysers
Taxi-ondernemer
Pomphouder
Verwarming
“Overtollige elektriciteit” en waterstof
Elektriciteitsnet
Bussen (Exploitatie)
Bussen (CO2-uitstoot)
Stad aan’t Haringvliet
Innovathuis, waterstof huis Stad aan ’t Haringvliet met Solenco PowerBox
Hoe schoon is een auto op waterstof?
Waterstof
Elektrolyse
Steam reforming
Grijze waterstof
Blauwe waterstof
Groene waterstof
Gasnet/Verwarming
Aardgasnet
Efficiency in het gasnet
Industrie
Grote elektrolysers een goed idee?
Steam reforming beter?
Kunstmest
Mobiliteit
Personenauto’s
Bereik
Laden vs tanken
Laadinfra
Gewicht
Schoner
De Hesla Tesla
Het waterstofstation
Dichtheid
Tanktijd
Wat gebeurt er op een waterstofstation?
Capaciteit
Exploitatie
Vrachtvervoer en bereik
Laden vs Tanken
Infrastructuur
Gewicht
kosten
Schoner
Contact
Wie inspireren ons?
Lezing VER 12 juni 2019
Over ons
Je naam
Je e-mailadres
Onderwerp
Je bericht (optioneel)